söndag 16 april 2017

Fullblodsekologen tackar för sig!

Nej nu lägger jag Fullblodsekologen på hyllan.
Syftet med denna blogg var att få mer kunskap och hum om allt som har med "det ekologiska" att göra, dvs kemikalier, miljögifter, lagar, etc. Samtidigt tänkte jag att jag kunde passa på att sprida denna kunskap till andra intresserade.

Men på slutet har jag inte haft den tid som behövs för att skriva intressanta ekoinlägg....och plötsligt blev min ekoblogg en tvålblogg.


Det är mycket möjligt att jag fortsätter blogga om tvål och tvålmakeri, men då kommer det att bli på en riktig tvålblogg.

Så Fullblodsekologen hon tackar för sig.
Till er trogna bloggvänner som jag lärt känna på vägen: självklart kommer jag sticka in näsan hos er även i fortsättningen.

Lev väl!


5 kommentarer:

  1. Men vad synd Annelie men samtidigt förstår jag dig.
    Du hade mycket intressanta inlägg och vad gjorde det om du 'halkade' in på tvålar, du är ju en tvålnörd eller hur, hi hi . . .
    och det ska du inte dölja utan träda fram och visa vad du kan.
    Alla har vi ju olika intressen i livet och visst skulle du kunna ha en 'tvålblogg' om du känner för det.
    Har du din katt kvar som är på profilbilden, har gillat att titta på det mysiga ansiktet.
    Hoppas att allt blir som du önskar dig framöver, kommer sakna dig.

    Lev väl själv Annelie och må så gott, kramar/ Eva

    SvaraRadera
  2. Va synd! Trots att jag själv inte är speciellt "tvålig" så kommer jag att sakna dina löddriga inlägg och mina besök hos dig då och då. men man vet aldrig, rätt som det är kanske våra vägar korsas igen... Ha det gott :)

    SvaraRadera
  3. Tack själv - lycka till med nya projekt!

    SvaraRadera
  4. Tack själv! Lycka till med tvålen!!!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Hör av dej om du kommer igen!
    Jag gillar tvålar.

    SvaraRadera

Roligt att du lämnar en kommentar. Tack!